Torsdag

Idag har jag suttit med Dani och hennes kompis på Bara Vara och fikat. Det var väldigt trevligt. Prata kändes som något mer än behövligt, med tanke på omständigheterna som Dani sa. Därefter gick vi en stund på hindersmässan och lyssnade på korvsäljare av all dess like, köpte lakritsremmar och hittade en man från Perú som jag kunde snacka lite spanska med. Tänk vad världen är liten. Jag frågade honom ifall han åkt hela vägen från Perú till Sverige bara för att sälja sina sydamerikanska kläder på hindersmässan, men då svarade han att han bodde i Sverige, närmare bestämt i Stockholm. Någon timme senare sitter jag och Dani i min säng och bara degar. Så skönt! Plötsligt märkte jag att Dani typ hade slutat att röra på sig och insåg att hon hade somnat. Lilla sötis. Så då passade jag på att fixa och dona med min nya blogg. Nej, nu måste jag ta och fräscha upp mig tills Ms. Sofia Eriksson kommer med Ekeby - Almby(taxin) och hämtar upp mig. Vi ska nämligen bege oss ut på en mysig nattur. Snart åker du till USA din lilla korv! Jag kommer att sakna dig mycket. Det ska du veta. Chau.


Kommentarer
Postat av: Lilla sötis

Du har ju glömt det viktigaste. MASSAGEN!

2009-01-30 @ 09:04:36
Postat av: Nati

JA! sååå sant!:)

2009-01-30 @ 15:33:43
Postat av: Sofia

Och jag kommer att sakna DIG mycket min Nattefnatte! <3 Vill hitta på något nytt spännande äventyr (bus...) med dig snart igen!

2009-02-03 @ 16:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0